Forum

Bildirimler
Tümünü temizle

Archman'ı Manjaro gibi kullanmak istiyorum ?

3 Yazılar
3 Üyeler
0 Reactions
1,806 Görüntüleme
(@cinnamon)
Gönderiler: 6
Active Member
Konu başlatıcı
 
[#2304]

Archman XFCE son sürümünü Manjaro gibi kullanmak istiyorum yani Manjaro XFCE sürümünde olan herşeyin her paketin her depo vs nin Archman da da olmasını istiyorum terminale hangi komutları yazmalıyım ? (Arch tabanlı dağıtımlarda yeniyim.)


 
Gönderildi : 14/08/2017 3:31 pm
tulliana
(@tulliana)
Gönderiler: 3532
Famed Member Admin
 

Manjaro dağıtımı için optimize edilmiş paketler dışında zaten aynı depoları yani arch depolarını kullanıyoruz. Neleri eksik olarak görüyorsunuz mesela?


archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!

 
Gönderildi : 15/08/2017 10:04 am
(@emrecan)
Gönderiler: 10
Active Member
 

Son 2013'ten beri kullandığım Manjaro'nun yerine Archman kurdum. Elinize sağlık.

Manjaro'da olup Archman'da olmayan yararlı bir uygulama: Manjaro Settings Manager


 
Gönderildi : 30/08/2017 10:40 am
Paylaş:
Translate »