Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Archman XFCE son sürümünü Manjaro gibi kullanmak istiyorum yani Manjaro XFCE sürümünde olan herşeyin her paketin her depo vs nin Archman da da olmasını istiyorum terminale hangi komutları yazmalıyım ? (Arch tabanlı dağıtımlarda yeniyim.)
Gönderildi : 14/08/2017 3:31 pm
Manjaro dağıtımı için optimize edilmiş paketler dışında zaten aynı depoları yani arch depolarını kullanıyoruz. Neleri eksik olarak görüyorsunuz mesela?
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 15/08/2017 10:04 am
Son 2013'ten beri kullandığım Manjaro'nun yerine Archman kurdum. Elinize sağlık.
Manjaro'da olup Archman'da olmayan yararlı bir uygulama: Manjaro Settings Manager
Gönderildi : 30/08/2017 10:40 am
