Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
daha önce arch linux da sorunsuzca kurdugum blackarch şimdi ise "sudo ./strap.sh" kodundan sonra böyle bir hata veriyor [+] installing blackarch keyring...
[-] ERROR: invalid keyring signature. please stop by irc.freenode.net/blackarch
nasıl düzeltebilirim acaba
Gönderildi : 25/08/2017 2:41 pm
Blackarch keyserver ile ilgili bir husus. strap.sh betiğini metin editörü ile açın ve http://pgp.mit.edu adresini hkp://pgp.mit.edu olarak düzeltin ve tekrar deneyin. Bazan da tam tersine hkp yerine http kullanmak gerekiyor.
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 27/08/2017 5:38 am
Konu başlatıcı
sorun düzelmiştir çok teşekkürler
Gönderildi : 27/08/2017 9:40 am
