Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
ne yaptıysam olmadı pnmixeri indirdim alsamixeri kurcaladım yine olmadı nasıl çözebilirim acaba
Gönderildi : 01/09/2017 7:48 pm
Ses denetiminden çıkış aygıtlarının ayarlarını kontrol ediniz. Kurulu değil ise pavucontrol paketini kurunuz.
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 01/09/2017 7:59 pm
