Bildirimler
Tümünü temizle
ARCH LINUX
3 Yazılar
2 Üyeler
0 Reactions
2,012 Görüntüleme
Konu başlatıcı
Merhaba arkadaşlar. Bugün windows 10 yanına arch kurulumu yaptım fakat grubta windows görünmüyor. Ne yapmalıyım? Bu arada biosum uefi değil. Laptopum 2010 model.
TALİH CESURLARDAN YANADIR.
Gönderildi : 21/08/2017 11:33 am
Aşağıdaki bağlantımızı inceleyiniz
http://archman.org/forum/index.php?topic=1049.0
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 21/08/2017 12:27 pm
Konu başlatıcı
Bugün biraz sakarlığım üzerimde galiba. ;D Şuan windows 10u baştan yüklüyorum. Acaba yanına temiz bir arch kurulumu yapabilir miyim?
TALİH CESURLARDAN YANADIR.
Gönderildi : 21/08/2017 2:37 pm
