Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
forumu didik didik ettim ama kuramadım sudo pacman -S pamac diyorum oda bana hata: hedef bulunamadı: pamac diye cevap veriyo nasıl çözebilirim acaba
Gönderildi : 29/07/2017 4:10 pm
Hangi dağıtımı kullanıyorsunuz?
pamac-manager ya da pamac-aur olarak deneyin kurulur
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 29/07/2017 8:52 pm
Konu başlatıcı
archman kullanıyorum hocam virtualboxdan da arch kurdum eve geçince deneyim inşallah olur
Gönderildi : 30/07/2017 1:55 pm
Konu başlatıcı
hocam ikisindede komut yok hatası veriyor
Gönderildi : 30/07/2017 8:31 pm
Archman üzerinde öntanımlı olarak pamac yüklüdür zaten. Arch için ise AURdan derleyip kurmanız gerekiyor çünkü arch depolarında pamac yok.
yaourt -S pamac-aur
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 30/07/2017 9:16 pm
