Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
sorunu ''pacman -S lightdm ligthdm-gtk-greeter'' sonrasında ''systemctl enable lightdm.service'' kodunu kullanarak çözdüm arkadaşlar ama sonrasında ise giriş ekranında şifremi dogru yazmama ragmen yanlış diyor sanırım klavyede bi sorun çıktı
Gönderildi : 27/07/2017 5:01 pm
Evet muhtemelen yanlış şifre girdiniz ya da giriş dil tercihi farklı
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 27/07/2017 7:31 pm
Konu başlatıcı
bakalım hocam tekrar deniycem şifre oluşturmadan
Gönderildi : 27/07/2017 7:43 pm
Konu başlatıcı
aynı adımları izleyerek tekrar kurdum bu sefer bi sorun çıkmadı 😀
Gönderildi : 27/07/2017 9:01 pm

