Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Manjaroda alt tarafta bulunan panel arada kayboluyor ve dizüstü bilgisayarı yeniden başlatmak zorunda kalıyorum acaba neden oluyor bu problem.
Gönderildi : 01/04/2015 9:24 pm
Konu hakkında detaylı bilgi verebilirsen sorunun çözümü kolaylaşır. Hangi masaüstü ortamını kullanıyorsunuz? Xfce, Openbox gibi.
Gönderildi : 02/04/2015 6:04 am
Konu başlatıcı
Xfce masaüstü ortamını kullanıyorum. alt taraftaki başlat menüsünün olduğu panel bazen kayboluyor ve geri getirmek için sistemi yeniden başlatmak zorunda kalıyorum.
Gönderildi : 02/04/2015 10:16 am

