Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
güç düğmesi haricinde sistemi uykuya alabilmek için bir yol var mı ?
Gönderildi : 22/02/2014 11:39 am
Bilgisayarı kapatma menüsünde bahsettiğiniz seçeneğin mevcut olması gerekiyor. Kullandığınız masaüstü yöneticisine göre menü değişken olabilir. KDE'de menüde mevcut.

archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 22/02/2014 12:53 pm
Konu başlatıcı
Teşekkürler. Benim arayüz gnome söylemeyi unuttum.
Gönderildi : 22/02/2014 5:06 pm
