Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Kedimce LXDE masaüstü yönetiminden bahsettim.
https://www.youtube.com/watch?v=mXNKHDju68o
Gönderildi : 28/01/2014 4:20 pm
Güzel bir katkı. Lxde kullanımına yabancı olanlar için faydalı görsel bir anlatım. Ellerine sağlık. Katkılarının devamını bekliyorum. Teşekkürler [profile]yborlu[/profile]
Gönderildi : 28/01/2014 5:20 pm
