Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
java nasıl kurabilirim acaba kolay gelsin tşkrler
Gönderildi : 12/06/2015 4:55 pm
Hoşgeldin @ son-nefes, forumdaki konulara göz atın. http://archman.org/forum/index.php?topic=788.msg5598#msg5598
Bu arada mesaj yazarken imla kurallarına özen gösteriniz.
Gönderildi : 12/06/2015 5:27 pm
Konu başlatıcı
yükledim saolun. ama sitede uygulma eksik olarak görüyor ne yapabilirim acaba.
Gönderildi : 12/06/2015 5:35 pm
Tarayıcınızı kapatıp yeniden başlatın.
Gönderildi : 12/06/2015 5:39 pm
Konu başlatıcı
tarayıcı yeniden balatıp denedim ama sorun çözülmedi.
Gönderildi : 12/06/2015 5:54 pm
Konu başlatıcı
icedtea pulugin kurarak sorunu haletim teşekkürler kolay gelsin
Gönderildi : 12/06/2015 6:33 pm
