Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
merhaba.dell dizüstü bilgisayarıma manjaro yükledim bir sorunum var.Fan çalışmaya başladımı susmuyor acaba ne yapabilirim bir program falan varmı? uç birimden halledebilirmiyim?
Gönderildi : 16/07/2015 5:32 pm
Aur'da bulunan i8kutils paketini yükleyip denermisin? https://aur.archlinux.org/packages/i8kutils/ Paket yöneticisi pamac ile yükleyebildigin gibi uçbirimden
$ yaourt -S i8kutils
komutunu vererekde yükleyebilirsin. Benzer bir sorun ubuntu forumunda konu olarak açılmış ve sorun çözülmüş. https://forum.ubuntu-tr.net/index.php?topic=43454.msg507722#msg507722
Gönderildi : 16/07/2015 5:46 pm
