Bildirimler
Tümünü temizle
konuyu açarken yazdığı ilk sayfadaki ilk mesaja git düzenle seçeneğine tıkla(değiştir de olabilir ) Konu kısmının başına [Çözüldü] yaz sadece
[Çözüldü]manjaro uygulamaları olsun yani konunun adı
When We Ride on Our Enemies !
Gönderildi : 29/03/2015 11:21 pm
konuya ilave yapayım aurdan bu şekide iniyor
yaourt -S transmission-gtk
Suskunluğum asaletimdendir,her lafa verilecek cevabım var. Ama bir lafa bakarım laf mı ? diye bir de söyleyene bakarım adam mı ? diye

Gönderildi : 23/09/2015 3:12 pm
Sayfa 2 / 2 Önceki
