Forum

bitlocker hk

2 Yazılar
2 Üyeler
0 Reactions
2,743 Görüntüleme
(@hyaxisheyt4n)
Gönderiler: 2
New Member
Konu başlatıcı
 
[#2437]

Selamın Aleyküm Arkadaşlar Merhaba;

aranızda yeniyim,

1.Sorum şu ben windows 8.1 kullanırken (D) birimi ve (E) biriminde bitlocker kullanıyordum ancak manjora geçtikden sonra (D) birimi ve (E) birimine giremiyorum bağlı değil diyor nasıl çözüm yolu bulabilirim.
2.Açılışta linux ekranına ne şeçeceğim gelioyor,3 saniye sonra direk başlıyor onu nasıl kaldırabilirim

Selam ve Dua ile  😉


 
Gönderildi : 13/01/2018 6:18 am
tulliana
(@tulliana)
Gönderiler: 3532
Famed Member Admin
 

Şöyle bir yöntem izlenmiş benzer bir konuda. >>Bakınız<<


archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!

 
Gönderildi : 17/01/2018 6:45 pm
Paylaş:
Translate »