Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Selamün aleyküm,
Temiz kurulum ile archman os'a geçiş yapmış bulunmaktayım. Driver yüklemesi yaptıktan sonra bir sonra ki yeniden başlatamaya kadar 1920x1080 kullanabiliyorum. Yeniden başlattıktan sonra 1024x768px görüntü alabiliyorum. 24" ekran için çok berbat bir hissiyat veriyor.
Ekran Kartı: GeForce Nvidia 1050Ti
Gönderildi : 05/12/2020 7:49 pm
nvidia sürücüsünü kurunca nouveau'yu devre dışı bırakmaya çalıştınız mı?
modprobe.blacklist=nouveau
Gönderildi : 05/12/2020 9:06 pm
Konu başlatıcı
Denemedim yeniyim komutu yazmanıza rağmen nasıl kullanabilirim bilmiyorum
Gönderildi : 05/12/2020 9:09 pm
