Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Gönderildi : 11/06/2013 7:07 pm
Konu başlatıcı
hmm güzel olmuş, sıkı durun acayip gaza geldim bak şimdi 😀
kazanana ne var 😀
sakın .iso hediye edecez demeyin 😆
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 06/06/2013 8:09 pm
Fingston Kiraveler 32 GB USB aygıt üzerinde ISO kalıbı ediye edeceğiz, prim+sigorta+yol masrafı da bizden.. 😆
Gönderildi : 06/06/2013 8:35 pm

Gönderildi : 08/06/2013 8:02 pm
Ellerinize sağlık. O kadar güzel logolar çıktı ki. Hangisini kullanacağımızı şaşırdık. 😉
Gönderildi : 08/06/2013 8:04 pm
Daha ustalar konuşmadı abi, bence güzel kelimesini onların çalışmlarına saklayalım.
Gönderildi : 08/06/2013 8:07 pm

