Bildirimler
Tümünü temizle

Uzun bir aradan sonra yeniden Arch...
Xfce tarafında hiçbir ekstra göremedim neredeyse. 2 sene önce kullandığım masaüstü ortamının aynısı. 🙂
KDE desem baya bir geriye gitmiş 4. sürümünden sonra. Pek beğenmedim yeni sürümünü. Buglarla boğuştum.
Gnome hala bana hitap etmiyor.
Kullanalım bakalım böyle.
Gönderildi : 10/05/2017 5:13 pm
Manjaro 17.1.6 (plasma)

Gönderildi : 12/03/2018 1:43 pm
Manjaro XFCE
Default taskbar
Dikey boş ekran alanını maksimize etmek için taskbar'ı sola aldım.



wallpaper: https://forum.manjaro.org/t/illyria-wallpaper-contest/43345/71
Gönderildi : 14/04/2019 4:05 pm


Gnome+adwaita tema+ yaru ikon tema+özelleştirdiğim uygulama ikonları+conky manager
Uzun bir süre hackintosh kullanımından sonra tekrar linuxe dönüş yaptım. Umarım uzun süreli olur. 8)
Gönderildi : 08/07/2019 12:04 pm

Manjaro Cinnamon
Tema Vertex
Simgeler Rosa
Gönderildi : 12/12/2019 4:59 pm
Sayfa 23 / 23 Önceki









