Bildirimler
Tümünü temizle

Gönderildi : 25/11/2015 4:42 pm
Gönderildi : 25/11/2015 5:55 pm
teşekkürler ;D en sevdiğim renk mavi
Suskunluğum asaletimdendir,her lafa verilecek cevabım var. Ama bir lafa bakarım laf mı ? diye bir de söyleyene bakarım adam mı ? diye

Gönderildi : 25/11/2015 5:57 pm

manjaro budgie
powered by arch linux
Gönderildi : 25/11/2015 6:44 pm
Baya çalışmışsın, her detaya dikkat etmişsin. Red-White da çok yakışmış @74Lh4 10 numara olmuş.
Bilgi insanlığın malıdır. Bir grubun ya da kişin değil!
Gönderildi : 21/12/2015 8:38 pm
;D tebrikler sonunda istediğin masa üstüne kavuşmuşsun 8) çok emek var.
Suskunluğum asaletimdendir,her lafa verilecek cevabım var. Ama bir lafa bakarım laf mı ? diye bir de söyleyene bakarım adam mı ? diye

Gönderildi : 21/12/2015 8:43 pm








