Bildirimler
Tümünü temizle
SANAT ÇALIŞMALARI VE EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
2 Yazılar
2 Üyeler
0 Reactions
2,699 Görüntüleme
Konu başlatıcı
Selamlar,
Manjaro xfce 0.8.12 setting user accountta oluşturduğum 'image' yi
açılışta-log in -olurken göremiyorum ne yapmalıyım.Yardımlarınız için teşekkürler...
Namık
Gönderildi : 12/02/2015 11:46 am
Doğru anladım ise eğer;
Tüm ayarlar /giriş penceresi bölümünde ekle butonu ile kendi resminizi ekleyebilirsiniz ve seçebilirsiniz.
Gönderildi : 12/02/2015 12:25 pm
