Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
mate masaüstünden çöp sepeti ve bilgisayarım ikonlarını kaldıramıyorum..lütfen yardım... 🙂 🙂
Gönderildi : 18/05/2018 11:54 am
Önce dconf-editor paketini yükleyin, sonra Dconf editör arayüzünü menüden açın ve alttaki sırayı uygulayın.
org -> mate -> desktop -> background -> show-desktop-icons tikini kaldırın.
GNU/Linux kullanmıyorum, onu yaşıyorum...
Gönderildi : 18/05/2018 3:19 pm
Konu başlatıcı
Sayın arkadaşım
bu çözüm tüm simgeleri açıyor veya kapatıyor. Ben diğer simgeler kalsın istiyorum.
linux mint mate kullanırken sistem-tercihler-görünüş ve işleyiş-masaüstü ayarları ile çözülüyordu
Gönderildi : 19/05/2018 8:51 am
Fazla Mate kullanmışlığım yok, zamanında aklımda kalan tek çözüm buydu, bir de Tweak adlı yazılım var, o senin istediğini yapıyor.
GNU/Linux kullanmıyorum, onu yaşıyorum...
Gönderildi : 19/05/2018 11:43 am
Konu başlatıcı
Çözüldü teşekkürler
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Gönderildi : 19/05/2018 2:36 pm
