Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
buildroot kullanarak minimal bir sistem oluşturdum. ancak buna xfce eklemek istiyorum. nasıl ekleyebilirim. buildroot derlemesine de paket ekleme konusu var ancak o kısmı anlamadığım için karıştırmak istemiyorum. yardımlarınız için teşekkür ederim.
Gönderildi : 01/03/2016 7:15 pm
http://archman.org/forum/index.php?topic=1756.0
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 07/05/2016 9:43 am
