Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Merhaba iyi günler, manjaroda program kurup kaldırdıktan sonra geride kalan paketleri bağımlılıkları nasıl temizleyebilirim?
Gönderildi : 15/05/2022 12:32 am
Pamac yöneticisinin Ayarlar kısmında Tercihler -> Gelişmiş -> Gereksiz bağımlılıkları kaldır seçeneğini kullanabilirsiniz.
İkinci yöntem Uçbirimden pacman'ı koşmak:
pacman -R $(pacman -Qdtq)
Gönderildi : 15/05/2022 7:54 am
Hira reacted
Konu başlatıcı
Teşekkürler 🖐️ 👍
Gönderildi : 15/05/2022 6:53 pm
