Bildirimler
Tümünü temizle
Merhaba
Kurmaya çalıştığım 0.8.3 Openbox
ISO dosyasını 2 kere indirdim, kontrol ettim.
Usbye yazdığım program YUMI

Karşılaştığım sorun da bu. Burada kalıyor.
1. Neden kaynaklıdır
2. Buradaki gibi kurabilir miyim?
Ayrıca şuan KDE sürümünü de indiriyorum bi de onunla deneyeceğim.
Gönderildi : 23/01/2013 11:52 pm
Benzer sorunuza burada cevap verilmiştir. http://archman.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=141#p623
Gönderildi : 24/01/2013 5:25 am
