Forum

Bildirimler
Tümünü temizle

[Çözüldü] Manjaro 0.8.7 ye yükseltemiyorum ?

5 Yazılar
2 Üyeler
0 Reactions
2,559 Görüntüleme
(@ridvan28)
Gönderiler: 21
Eminent Member
Konu başlatıcı
 
[#482]

Arkadaşlar meraba bildiğiniz gibi 0.8.7 sürümü yayınlandı bi kaç gün önce geldiği günden beri güncelleme yaparak yükseltmeye çalışıyorum malum rolling realese olduğu için yeniden kurmakda istemiyorum

sudo pacman -Syyu

komutuyla yükseltme yapmaya çalışıyorum ama herhang bişey olmuyor depolar güncel diyor terminalde yani demem o ki yükseltme işlemi bu şekilde değilse nasıl yapılıyor ? Yoksa bizim indirme yapacağımız yansılarmı henüz güncellenmedi ?


 
Gönderildi : 31/08/2013 6:36 pm
(@decent)
Gönderiler: 804
Prominent Member
 

[c]cat /etc/*release[/c]

Çıktısında ne diyor ?


 
Gönderildi : 31/08/2013 6:42 pm
(@ridvan28)
Gönderiler: 21
Eminent Member
Konu başlatıcı
 
DISTRIB_ID=ManjaroLinux
DISTRIB_RELEASE=0.8.7
DISTRIB_CODENAME=Ascella
DISTRIB_DESCRIPTION="Manjaro Linux"
Manjaro Linux
NAME="Manjaro Linux"
ID=manjaro
PRETTY_NAME="Manjaro Linux"
ANSI_COLOR="1;32"
HOME_URL="http://www.manjaro.org/"
SUPPORT_URL="http://www.manjaro.org/"
BUG_REPORT_URL="http://bugs.manjaro.org/"

0.8.7 görünüyor ben yükselttiğinin farkında bile değilim


 
Gönderildi : 31/08/2013 6:51 pm
(@decent)
Gönderiler: 804
Prominent Member
 

Kurulu sistemlerde sürüm güncellemeleri 1-2 gün öncesinden bile gelebilir.


 
Gönderildi : 31/08/2013 6:54 pm
(@ridvan28)
Gönderiler: 21
Eminent Member
Konu başlatıcı
 

herhangi bir değişiklik yok gibi geldide anlayamadım bile yardım için teşekkürler rolling relaese olayı çok hoşuma gitti 1 kere kur gittiği yere kadar yükselsin 🙂


 
Gönderildi : 31/08/2013 6:57 pm
Paylaş:
Translate »