Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
beyler simdi yine bir sorun cikti reboot ettim son asamalara geldim ancak install dialog to use wifi-menu
ne yapmaliyim
Gönderildi : 27/05/2018 8:04 am
Aşağıdaki paketleri yükleyin
pacman -S iw wpa_supplicant dialog
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 27/05/2018 8:21 am
Konu başlatıcı
sagolasin simdide yine bir hata sona geldim cok sukur
failed to start light disiplay manager bu hatayi verio acilmiyor
Gönderildi : 27/05/2018 1:11 pm
Systemctl enable yapın lightdm giriş yöneticisini
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 27/05/2018 9:48 pm
