Forum ForumlarGENEL KATEGORİ (ORT...MASAÜSTÜ YÖNETİCİLE...Diğer Seçkiler ve S...Merhaba ArchmanOs y... Bildirimler Tümünü temizleMerhaba ArchmanOs yapımcıları acaba yeni sürümde şu masaüstü ortamı olabilir mi? Diğer Seçkiler ve Sürümler Son yazı gön: archomer 9 yıl önce 1 Yazılar 1 Üyeler 0 Reactions 5,146 Görüntüleme RSS archomer(@archomer) Gönderiler: 5 Active Member Konu başlatıcı [#2416]Unity masaüstü ortamı ama 7.sürümü çünkü 8.sürümde global menüyü kaldırmışlar. 🙁NOT:Lafı uzatmadan yazayım dedim yanlış anlamayın Gönderildi : 17/12/2017 5:29 pm Paylaş: