Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Merhaba, rica etsem archman kullanan birisi bash dosyasini atabilir mi?
Gönderildi : 19/02/2019 12:20 am
Buradan .bashrc ve .zshrc dosyalarını temin edebilirsiniz
https://gitlab.com/Archman-OS/aliases
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 19/02/2019 4:40 am
