Forum

Bildirimler
Tümünü temizle

gnome shell yüksek ram kullanımı

2 Yazılar
2 Üyeler
0 Reactions
2,015 Görüntüleme
 yeg
(@yeg)
Gönderiler: 1
New Member
Konu başlatıcı
 
[#2399]

gnome shell başlarken 100 mb falan kullanırken bir zaman sonra 350 mb falan kullanıyo

çok nadir olsada bazen 800 mb oluyo ve gnome shelli sonlandırıp tekrar açıyorum o zaman tekrar 100 mb altına düşüyo


 
Gönderildi : 21/11/2017 11:21 am
illedelinux
(@illedelinux)
Gönderiler: 282
Reputable Member
 

Her sistemde bir müddet sonra Ram oranı artar, belirttiğin rakamlar normaldir, hatta 100 megabayt kullanım yanlış değilse süper ötesidir...


GNU/Linux kullanmıyorum, onu yaşıyorum...

 
Gönderildi : 21/11/2017 12:46 pm
Paylaş:
Translate »