Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Grub ekranında e tuşuna basıp quite yazısını silip ekliyordum.
Buarada temiz kurulum yapmaya karar verdim.
ArchLinux Geliştiricisi : “it is what you make it”
Gönderildi : 23/07/2018 12:20 pm
Tekrar bir temiz kurulum yapmak uygun olur sanırım. Çünkü verdiğim parametrelerin iş görmesi gerekiyor. Tekrar yazarsınız, değerlendiririz. Ben lts kernel ve intel dosyası ile çözdüm kendi bilgisayarımın sıkıntısını.
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 23/07/2018 1:01 pm
Konu başlatıcı
Teşekkür ederim ilgi ve alakanız için.
ArchLinux Geliştiricisi : “it is what you make it”
Gönderildi : 23/07/2018 1:04 pm
Sayfa 2 / 2 Önceki
