Bildirimler
Tümünü temizle
http://archman.org/forum/index.php?topic=2151.0
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 18/02/2017 9:51 pm
Konu başlatıcı
Anlamadım hocam.
Ben zaten o rehbere göre kurulumu yaptım. HDMI ile bağladığım monitör de sıkıntı çıkarıyor oyun.
Gönderildi : 18/02/2017 10:03 pm
O zaman monitör ya da bağlantı kablosu performansı düşürüyor. Harici ya da ikincil monitörlerde bu tarz performans kaybı oluyor ama genelde.
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 19/02/2017 7:05 am
Sayfa 2 / 2 Önceki
