Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Merhabalar ben Arch Linux u çok merak ediyorum, bundan dolayı bilgisayarıma kurulumunu yapıcam ancak sonuçta yıllardır windows kullanıyorum (Windows 10) geçiş sürecinin kolay olması için Arch Linux + Cinnamon, veya başka bir masaüstü uygulamasının hem görünüm hemde kullanım olarak olabildiğince windows 10 a benzeyeni varmıdır veya bu şekilde yapılandırılabilirmi bunun hakkında resimli ve ayrıntılı bir makale hazırlanabilirmi.
Hem benim hemde benim gibi birçok kişinin işine yarıyacağından eminim.
İyi Çalışmalar.
Gönderildi : 22/01/2020 7:16 pm
Konu başlatıcı
ben archman kullanıyorum xfce yüklü ancak verdiğin komutu kullandığımda hata veriyor resimdeki gibi
Gönderildi : 23/01/2020 7:21 pm
Gönderildi : 23/01/2020 7:47 pm
