Bildirimler
Tümünü temizle
Konu başlatıcı
Merhabalar. Arch linux u win10 un yanına kuracağım ancak efi sistem bölümünü nasıl yapacağım? İkinci bir efi bölümü oluşturmalımıyım yoksa var olan efi bölümünü /mnt/boot a bağlayayım mı?
Teşekkürler.
Gönderildi : 15/03/2018 4:33 am
Şu videolu anlatım kaynaklarından faydalanabilirsiniz
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 15/03/2018 6:41 am
Konu başlatıcı
Videolara daha önce bakmıştım. Dün biraz uğraştım ve kurabildim yardımınız için teşekkürler.
Gönderildi : 16/03/2018 5:16 am
Kurulum yapmanıza sevindim. Uefi kurulum rehberimiz de var idi forumumuzda
http://archman.org/forum/index.php?topic=2254.0
archman.org - Bizi bilen iyi bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir.!
Gönderildi : 16/03/2018 7:22 am
