Bildirimler
Tümünü temizle
0
15/12/2020 4:33 pm
Konu başlatıcıSddm de giriş ekranında root farklı kullanıcı seçme çıkmıyor
arkadaşım birazdaha açıklarmısın nedemek istediğini
Kullanıcı oluşturmuş iseniz çıkması gerekipyor. Aşağı yukarı yön tuşlarını kullanın veya root kullanıcının üzerine tıklayın çıkması lazım
