Bildirimler
Tümünü temizle
Arch Linux hakkında hızlı sorular ve cevaplar
1 Yazılar
2 Üyeler
0 Reactions
868 Görüntüleme
0
25/05/2023 3:35 pm
Konu başlatıcıMerhblar ben archmanda kapatınca oturum kayıtlı kalmasını istemiyorum kapatıp geri açınca en son açtığım uygulamalar pencereler açılıyor ayar kısmı nerede nasıl kapatırım xfce kullanıyorum
1 Yanıt
0
26/05/2023 8:57 pm
Ayarlar>Oturum ve Başlangıç>Genel>Çıkış Ayarları>Oturumu kapatırken kendiliğinden kaydet yolunu izleyerek devre dışı bırakmalısınız:

